Ostatnie Wpisy
Gorąco zapraszamy na kolejną edycję warsztatów wokalnych – teraz w nowej formie. W tej edycji: – więcej wiadomości o technice, podstawach zdrowej emisji, trybach wokalnych, efektach i modelowaniu barwy głosu – praktyczne zastosowanie nowo nabytej wiedzy już na warsztacie – osobne zajęcia w studiu 1 na 1 z trenerem, dla każdego uczestnika w cenie warsztatu …
Warsztaty Wokalne CVT w VoiceOn – 3 listopada 2012 Read More »
http://www.youtube.com/watch?v=PLzfL0h5slY&feature=relmfu Bardzo lubimy gdy podsyłacie nam propozycje do analiz..dziś jedna z nich.. The Gazette Yoin. To co występuje głównie w dolnej partii głosu u tego wokalisty to bez wątpienia Overdrive prezentowany głównie w zwrotce do 0:47. Ale słuchając dalej im wyższe dźwięki tym bardziej tracą na metalu i przechodzą w tryb neutralny. Wyjątkiem są wszystkie …
Gadu gadu Gadka sobie gada Gajowina gapa gładka Gabnął gajowy gacka gagatka Gajowina gaik ma I grzesznika goniwiatra Gadu-gadu gadka Gapił się garbaty Jak się glisty gziły Gę gę gęsi to goniły Aż garbusa gołym grzbiecie Gruchotały gwiazdy Gadu gadu gadka Gdzie gorzałka gdzie gruszanka gmatwała się w grdykach gadka gulgotał garnacrz po grudzie głowizna …
Raise against – Injection W odpowiedzi na prośbę naszego fana omówię dziś wokalne wyczyny wokalisty Raise Against w utworze ,, Injection‘‘. rodzaj głosu raczej metaliczny i bardziej Overdrivowy niż curbingowy. Natomiast bardzo jasne głoski jak ,, i‘‘ wędrują często w tryb metal like neutral. Ogólnie barwa nieco ciemna, a poza tym mnóstwo efektów w postaci …
Sobotnia analiza wokalu – Rise Against – Injection Read More »
Ćwiczenie wokalne na dziś to nauka trybu EDGE Aby prawidłowo wykonać edge potrzeba dość wąskiej, małej przestrzeni w tylnej części gardła oraz mnóstwo przydźwięku /twangu. Do uzyskania tego ustawienia wyobraź sobie iż na końcu języka umieszczasz mały groszek i starasz się go unieść na języku tak by dotknął tylnej górnej ściany gardła. Czubek w tym …
Ćwiczenie wokalne na środę Cel ćwiczenia: Nauka vibrato krtaniowego. Wybierz dwa wygodne dźwięki będące obok siebie i próbuj śpiewać je na przemian w coraz szybszym tempie skupiając się na ruchliwości krtani góra-dół. Możesz kontrolować jej położenie palcem tak, by delikatnie unosiła się przy wyższym i obniżała przy niższym dźwięku. Bardzo ważne podczas ćwiczenia jest ciągłe …