Ostatnie Wpisy
Dziś parę kombinacji efektów na przykładzie Control Denied zaproponowanego przez naszego fana. Oto przykład wokalisty z ogromnie ciekawą chrypą w głosie. Właściwie niewiele korzysta z czystej barwy, a jak już to robi, to najczęściej śpiewa w Curbingu, potem Overdrive oraz neutralnym w kierunku ciemnej barwy. Natomiast gdy pojawiają się efekty barwa zyskuje jasność co jest …
Stęskniliście się ? Mistrz muzyki MIchał Mirski Mandolinę musnął miękko. Milkną muchy- mknie melodia. Mleczno- miodny maj maluje, Malwy muska mądrze mruczy, Mrugnie , machnie,molestuje… Mocniej mocniej .Mrozem mroczy, Milknie, miga , mknie magicznie, Mija morza, młyny, mosty. Mokrą mżawką mży migota, Manowcami myśli miota…. mmmmmmm na dobry początek tygodnia. Cześć !!
Cel:nauka trybu edge Aby wykonać prawidłowo dźwięk w trybie edge należy kierować się poniższymi wskazówkami: – dość znacznie podnosimy krtań rozszerzamy kąciki ust jak do uśmiechu – język układamy płasko jednocześnie unosząc jego nasadę do górnych zębów trzonowych – tu pojawi się przydźwięk – podniebienie miękkie pozostaje w luźnym ułożeniu (nie unosi się) – dźwięk …
Analiza wokalu na sobotę Dzisiejsza analiza na życzenie naszych facebookowych fanów dotyczyć będzie Ewy Farnej w piosence Deszcz. Ewelina charakteryzuje się ogromną dynamiką w głosie w czym pomaga jej korzystanie z takich trybów jak neutralny, Overdrive i Curbing (choć ten ostatni w najmniejszej ilości w tym utworze). I tak np. Słuchając: 2:15-2:29 mała ilość metalu …
Sobotnia analiza \”lekko\” spóźniona przez wypad do Wiednia. Spełniamy kolejne życzenie naszych fanów dlatego dziś pod lupą znajdzie się – Utwór Broken Wings zespołu Alter Bridge. Wokalista tej grupy jest pod kątem technicznym reprezentantem wokali metalicznych czyli silnych, nośnych głosów. Gdzie dominującym ustawieniem wokalnym jest overdrive a następnie Curbing. Posłuchajcie przykładów Overdrive: 0:28-0:31, 0:41-0:46, 1:25 …
Za oknami piękna jesienna pogoda a my jak zwykle w soboty proponujemy wysłuchać kolejnej analizy wokalnej. Tym razem na prośbę naszego fana- Coma w utworze ,,Wrony‘‘. Głównymi trybami u Piotra Roguckiego są Overdrive oraz Neutralny o zabarwieniu raczej ciemnym. Oba tryby doskonale się uzupełniają i przenikają płynnie z jednego w drugi, nadając zmienną dynamikę i …