Ostatnie Wpisy
Czterysta pięćdziesiąt pięć tysięcy sześćset czterdzieści pięć. Pięćset sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt sześć. Sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt pięć. Dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć. Czterysta czterdzieści cztery tysiące czterysta czterdzieści cztery. Pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćdziesiąt pięć. Sześćset sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć. Pięćset czterdzieści sześć tysięcy szęśćset pięćdziesiąt cztery. …
Na ten piąteczek kończący tydzień pracy mamy dla Was dobrą informację – będą warsztaty ! Odbędą się 20 kwietnia, więc już zarezerwujcie sobie czas. Szczegóły wkrótce.
Cel ćwiczenia: Rozszerzanie skali powyżej wysokiego c. Wyobrażaj sobie że śpiewasz do wnętrza ciała i począwszy od a5 (kobiety), a4(mężczyźni) wykonuj głoski ngiii ( jak w polskim słowie bank, lub ang. Song). Poczuj jak pozycja tylnej części języka utrzymuje się wysoko w jamie ustnej a dźwięk staje się przenikliwy i piskliwy. Może też wymagać więcej …
Jeden synaptyk mieszkał z synem A ten syn był synoptykiem I ten syn miał konkubinę Ożeniona z pewnym prykiem. Pryk okazem był sceptyka Jak po cichu mawiał optyk, A pryk mawiał do optyka Że sceptykiem jest synoptyk. Raz objadłszy się paprika Poszedł w miasto syn z patykiem I zerwawszy z synoptyką Zajął się wyłącznie prykiem. …
Dla Edyty z okazji Dnia Kobiet;) wsłuchamy się dziś w głos Renee Olstead. Jej czarujące wykonanie ,,Taking a chance on love‘‘ to mieszanka prawdziwie wyważonego metalu i niemetalu w głosie. To przykład jak ciekawie może brzmieć edge i metal like w jazzie a tu zwłaszcza w średnicy głosu i na początku wysokiej żeńskiej partii. Zatem …
Kolejnym ciekawym głosem który przyciągnął moja uwagę jest brzmienie Johna Mayera amerykańskiego wokalisty, gitarzysty i kompozytora. W utworze ,,I don’t need no doctor‘‘ Mayer prezentuje charakterystyczne ,,brudne dźwięki‘‘ czyli wokal z chrypą. A dominującymi trybami są Curbing w pierwszej kolejności oraz Overdrive (1:07, 1:34). Całość wykonania jest jakby technicznie powstrzymywaniem przed zbyt dużą ilością metalu …